torsdag 14 maj 2009

Vilken otur, eller är jag ovanligt klantig?

Vissa dagar ska man inte gå ur sängen.
Idag halkade jag nerför en trappa och studsade som en säl flera trappsteg. Det gjorde så djävelusiskt ont att jag såg stjärnor, kände mig svimfärdig och mådde illa. K kunde inte snabbt nog få mig på fötter igen trots att jag måste ha varit alldeles vit i ansiktet. Jag menar, hur kul var det när jag låg där som en padda mitt i trappan. Nu gick det ju relativt bra ändå, lite blåmärken, men mest ont i handen faktiskt. Nåja, vi får väl se hur den känns i morgon, jag är ju omgiven av ortopedläkare och sköterskor så jag är ju i goda händer.


Ont, ont, ont.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Imponeranes, värkligen!

foto CHIP sa...

Oj då! Hoppas att du kommer undan med denna förskräckelse och slipper gips el dylikt:)

Anonym sa...

vad du klantar dig alternativt vad du har otur, det var ju inte länge sedan du skadade höften.

hoppas du mår bättre imorgon.

Baronessan sa...

Aj som fan! Var glad att inget blev brutet. För det blev det väl inte hoppas ajg!?
Jag kan rekommendera sock-i-plast :)