söndag 17 maj 2009

Mitt spännande liv

En del klagar att deras liv inte är så spännande. De skulle leva mitt liv. Det är mycket spännande. Jag brukar till exempel åka kana nerför trappor för att skaffa mig lite blåmärken. Som det här till exempel.



Annars har det mest spännande som hänt i dag varit när jag vaknade i brassestolen i solen på altanen och hela vänsterarmen kändes som om det var bortdomnad. Det tog ett tag innan den vaknade.



Det näst mest spännande var när jag slog vad med mig själv om hur länge det skulle dröja innan katten gjorde något litet eller stort i det nygrävda potatislandet. Ungefär.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

herreminje! det er imponeranes!

Le Loup sa...

Usch, det där måste gjort så sablans ont! Så spännande har jag det inte här, så jag har lånat lite frågor av James Lipton, som du gärna får svara på om du har tid och lust :)

Sus sa...

Men jäääävlar vad det måste gjort ont!!!