tisdag 12 maj 2009

Tur som en tok


Det är tur att jag har några bloggisar som håller koll på hur det går i semin i kväll. Jag känner inte riktigt för att se töntar och annat löst folk göra bort sig.

Jag känner mig som en sur gammal kärring. Och det är jag nog också. Trött och sur.

Men jag blir glad när jag tänker på att min gamla kompis fyller 51 år i dag medan jag än så länge bara är 50. Ha, ha! Hon som alltid retade mig för att jag är 10 dagar yngre.

Nu är det jag som retar henne för att hon är 10 dagar äldre!

Jag ska nog ta och skicka ett sms där jag skriver "Grattis på 51-årsdagen!"

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Baronessan sa...

Visste inte ens om det förrän jag såg något spektakel som gubben zappade förbi.

Sus sa...

=) Vad mer vill du veta?
Jag kan hålla föredrag i schlager om du vill!