tisdag 19 maj 2009

Och vad har riskakor med detta att göra?

Shirouz har bett mig svara på några frågor, och här kommer mina svar.

Vilket är ditt favoritord?
Mitt favoritord är puss. Visst låter det lite gulligt?

Vilket ord tycker du minst om?
Egoism.

Vad går du igång på, kreativt, spirituellt eller känslomässigt?
Orättvisa kan få mina känslor att svälla över.

Vad får dig att tända av?
Torrhet, när någon är torr som fnöske och inte förstår mina skämt.

Vilket är ditt favoritsvärord?
Svårt att välja favoritsvärord. Jag brukar ofta svära hela haranger liksom. Fan i helvetes jävlar.

Vilket ljud älskar du?
Fågelsång. Fast inte när koltrasten sitter utanför fönstret klockan tre på morgonen.

Vilket yrke utom ditt eget skulle du vilja pröva?
Barnmorska, förstås.

Vilket yrke skulle du inte vilja ha?
Skadedjursutrotare.

Om himlen finns, vad skulle du vilja höra Gud säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen, vad sent du kommer.


Förresten tycker jag att riskakor är goda, särskilt de med smak av gräddfil och gräslök.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

Le Loup sa...

Hrm.. Det var en bra fråga, vad riskakorna hade med frågorna att göra, jag blev så uppeldad av riskakorna så de tog över. :)