onsdag 6 maj 2009

Vatten är gott, ööööhh


Vi var en sväng på stan efter jobbet och inhandlade en liten present som vi ska ha med oss på lördag då vi är bortbjudna. Eftersom parkeringstiden inte gått ut och K skulle på banken smet jag in på Indiska. Tänkte kanske att jag skulle kunna hitta nåt snyggt. Som vanligt fanns det ju en hel del att välja på, och jag hittade faktiskt två intressanta plagg. En rutig blus och en annan tunika/klänning. Men efter att ha provat inser jag att jag måste ta ett rejält tag i mitt viktproblem. Jag får väl helt enkelt leva på sallad och vatten.

Och ni tror väl inte att jag köpte de plagg jag provade?
Naturligtvis inte. Jag får väl gå i mina gamla trasor tills de gör större storlekar eller nåt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Le Loup sa...

Vatten är jättegott, med popkorn till, med smör på :)