lördag 9 maj 2009

Mina fantasier




Ibland tar det ett litet tag för mig att vakna. Jag inbillar mig att jag ser olika saker och vet ännu inte om det är en dröm eller om jag är vaken på riktigt. En gång tyckte jag att jag såg en Jesusbild, ni vet en sån där han har långt skägg och ser så snäll ut. Jag blundade flera gånger, men bilden fanns fortfarande kvar på min näthinna.


Nyss tog jag en liten tupplur och när jag vaknade låg jag och tittade på molnen som flög förbi utanför fönstret.

Och ta mig tusan, var det inte Per Morberg som for förbi och tittade på mig?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

christina sa...

Jag började skratta när jag läste ditt inlägg det var jätte kul. Jag gillar dina bilder oavsett var de kommer ifrån. Jesus låter för mig som lite andlig spis och Morberg kommer med maten. Bra va! Kram Christina