fredag 15 maj 2009

En favvis har jag förstått

Vad jag förstår är det här något av en favorit till segern i årets Eurovision Song Contest. En norsk ryss som sjunger en "rysk" låt i Moskva (först hörde jag inte att han sjöng på engelska). Kan det bli bättre?

Om jag får klaga lite så tycker jag personligen inte han är en sån hävert på att sjunga, det låter faktiskt lite falskt ibland i mina öron, och jag tycker låten är ganska enformig. Hade det inte varit fiolmusik med hade den varit riktigt usel.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Marie sa...

Ja jag förstår inte varför denne 23 åring är så höjd till skyarna. Får se i morr´n :-)

Osloskånskan sa...

klaga gärna lite. det kan behövas lite balans så han inte flippar totalt.

Madde sa...

Kan inte annat än hålla med. Tycker Rybak och hans låt är väldigt överskattade, så jag hoppas att någon annan plockar hem segern!