fredag 2 maj 2008

Jag hatar verkligen klämdagar

Ja, jag hatar klämdagar. I alla fall när jag jobbar. Det känns som om jag är helt ensam på hela huset, alla andra får vara hemma och lata sig, och här får jag slita i mitt anletes svett, för en skitlön dessutom. Nej, det känns som om jag har jobbat alla klämdagar de senaste åren och det är inte kul. Dessutom är det helt öde på gatorna när man åker till jobbet och varför då?

Jo, för att alla andra också är hemma i dag, ingen jobbar förutom jag.

4 kommentarer:

Karolin sa...

Ja, det och fredagseftermiddagarna. Då är man själv i hela huset. Oftast känns det helt oK när man är där iaf tycker jag, även om vägen dit känns lång, spec kvällen innan om resten av familjen är ledig.

Karolin sa...

Hoppas dagen var Ok och gick snabbt

Bitten sa...

Det var hur mycket som helst att göra så dagen gick snabbt i alla fall. Jag hann inte lyssna på fredagsflirten :(

Karolin sa...

En riktig skitdag alltså..eftersom du missade fredagsflirten.