söndag 4 maj 2008

Festlig bricka


Jag brukar inte använda brickor alls egentligen. Jag har brickor, man tycker nog bara att det är besvärligt att lasta allt på en bricka och bära den tunga saken till bordet för att sedan lasta av allt igen. Onödigt arbete alltså, då går jag hellre flera gånger. Men ibland saknar jag en liten bricka att ha när man ska servera t ex fördrinken eller bara något litet när man har gäster.

Nu har jag sett en bricka som jag alldeles förälskat mig i och den heter Blossom och Bill. Motivet har den svenska formgivaren Sandra Isaksson gjort och brickan är gjord i pressat björkträ med melaminlaminat. Diametern är 38 cm och alldeles lagom för några cocktailglas eller champagneglas alltså.

Den brickan och andra brickor och festliga ting kan du se här på Favoritsaker.se.

3 kommentarer:

Jenston sa...

Om det var den på bilden tycker jag den var ful!

Karolin sa...

Jag tycker oxå den är superhärlig! Du fyller ju år snart så det är ju bara att du önskar dig den! Inreda är en superbra webbutik oxå, det var de som var så hjälpsamma med min kusins pkt.

Jag skulle oxå vilja ha en.

Karolin sa...

..fast det verkar inte som om Je vill köpa dig en ; )