måndag 1 december 2008

Bokat och betalt

K kunde i alla fall dra en lättnadens suck i går kväll. Eftersom han fyller jämnt i januari så har han nu bokat resan till varmare breddgrader som han så gärna ville åka på. Han är så snäll, för jag får följa med. Hans 50-årskris är nästan av samma kaliber som min var. Nu när jag passerat det magiska strecket tänker jag inte på det längre. Det är som om jag aldrig skulle ha fyllt, jag känner mig yngre än på länge faktiskt och det fanns ju egentligen inte så mycket att oroa sig för.

Så i och med att vi ska åka den 5 januari så blir jag ledig från julafton till och med 12 januari, sånär som på en dag då jag måste jobba. En dag kanske jag kan stå ut, fast det kommer att vara helvetiskt jobbigt den dagen, eftersom det är precis efter nyår.


Det här ser väl ganska härligt ut? Bilden är från apollo.se.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ju inte direkt ute i god tid med att boka ; ) Skönt att ni hittade ngt. Det ser verkligen härligt ut. Jag hoppas ni får det lika bra som vi hade det. Jag har aldrig varit på Kanarieöarna förut men det var en positiv upplevelse, kan mkt väl tänka mig att åka dit igen, även om Kanarieöarna aldrig är Grekland. Hoppas ni får det trevligt. Skönt för dig med långledighet oxå.

Anonym sa...

Vart åker ni?

Bitten sa...

Fuerteventura, en av Kanarieöarna.