tisdag 17 juni 2008

...och det sa pang

Ryggskott kallas det för, det jag drabbades av i morse när jag skulle ta på mig jeansen. Jag har ju haft det förut så jag visste direkt vad det handlade om. Jag har inte tid att vara sjuk och ömklig så jag åkte naturligtvis till jobbet. Jag kan sitta ganska bra, det gör faktiskt allra mest ont när jag ska förflytta mig. Jag går som en zombie och dr KS tyckte att jag såg nästan kunglig ut när jag skred fram vid morgonfikat. Jag kan framför allt inte göra några häftiga rörelser och går en aning stelt. Ryggont är inte särskilt kul att ha, och det passade absolut inte i dag. Men det är som det är och det är inget att göra åt. Vi har en snäll sjukgymnast här på avdelningen och hon har lånat mig en TENS-apparat och den hjälper faktiskt ganska bra. Jag får väl behandla mig lite mer i kväll när jag går och lägger mig och förhoppningsvis mår jag bättre i morgon.




För övrigt väntar vi nu på gästerna. Vi har ju skojat om att K ska strippa men det är väl inte lönt för en ny studie visar att kvinnor finner en naken manskropp lika upphetsande som en vacker vy av ett landskap. Däremot tänder kvinnor på att se andra ha sex, detta enligt New York Times. Däremot tänder heterosexuella män på nakna kvinnokroppar... Ha, ha!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: