lördag 5 juli 2008

Modigt gjort av Tyra Banks


Jag tycker att Tyra Banks är ganska modig som vågar gå emot modellvärldens krav att alla modeller ska vara supersmala. Hon har gått upp 13 kilo sedan karriärens topp och hon verkar nöjd med sina extra kilon. Tyra Banks talkshow fick nyligen ett Emmy-pris för bästa informativa program, men cheferna på tv-bolaget ville att hon skulle banta för att behålla sina tittarsiffror. Tyra trotsade dem och lär behålla sin nya vikt och fansen verkar tycka hon är snygg som hon är. Jag tycker att hon har en ganska sund inställning.

Åh kom ta med mig kom ta med mig ut inatt
dit ingen känner mig och vet vem jag är och vad jag har gjort förut
Åh snälla låt mig byta liv för en natt


(Lasse Lindh - Jag vill byta liv)


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: