söndag 4 januari 2009

Semester och gästbloggare


Nu håller vi på och packar. Jo och B ska åka tillbaka till USA och K och jag ska ta en tripp till Kanarieöarna. Kvar hemma blir Je och Wille, men de klarar sig nog bra. I dag på eftermiddagen var vi en stund till mor som ligger på sjukhuset eftersom hon varit sjuk sedan före jul. Hon såg dock lite bättre ut i dag för antibiotikan de bytt till nu verkar fungera bättre än den hon fick från början. Men det känns ändå lite oroligt att lämna dels stumpan en hel vecka ensam, och dels mina föräldrar i det skick de är i nu. Pappa önskade oss i alla fall trevlig resa och sa att jag inte skulle tänka på dem, de har det bra.

Alltså kommer jag att ta en paus från bloggandet. Vi tar ingen dator med oss och det känns skönt. Vi ska bara koppla av, och fira K:s födelsedag förstås. Däremot kommer jag att ha en hemlig gästbloggare som ska skriva lite emellanåt. Vem gästbloggaren är får ni veta så småningom. Vi hörs om en vecka.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Sus sa...

Åh...lyllos!

Anonym sa...

Jag tror att Wille är den hemliga gästbloggaren.

Du ser väl inte detta förrän du kommer hem, men jag hoppas att ni får en härlig resa med mkt sol, god mat och lata dgr tillsammans. Grattis K på 50årsdagen oxå!

Hoppas din mamma blir bättre snart.