onsdag 28 januari 2009

Matsnusk


Restaurangsnusk är nog mer vanligt än vi tror. Det är nog tur att man inte vet ibland hur maten man får på tallriken är behandlad. I Göteborg serverar de pasta som legat på golvet till skolbarnen. En sak undra jag ju, har det hänt förr att de gett ungarna mat som legat på golvet eller om det var en engångshändelse. Men det man inte vet har man inte ont av. Synd för kökspersonalen att det hela finns på film, men en väldig tur för barnen att det hela avslöjades. Hoppas bara att ingen blev sjuk av maten.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Kan du hjälpa mig med en grej? Jag vet inte om jag ska klippa raklugg eller inte. Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

Anonym sa...

Herregud! Dom skopade upp lite pasta från golvet, big deal! Inget någon blir sjuk av... Ger du dina barn plockgodis? Där har du en smitthärd om något. Ett storköksgolv är inga problem.

Ibland undrar jag om människor på fullt allvar är dumma i huvudet eller om dom bara låtsas.

Hej då!

Bitten sa...

Jag tycker att folk är dumma i huvudet om de serverar mat som legat på golvet. Och nej, jag köper inte plockgodis heller.