lördag 22 november 2008

Så var de bara fyra


Jag kan bara konstatera att jag är helt kass på att gissa vem som får åka hem från Idol. Jag har väl inte haft ett rätt hittills. I kväll stod det mellan Johan och Anna och som jag gissade innan (nåt som var rätt i alla fall) räddade alla småtjejerna Johan från att få lämna Idol. I stället var det Anna som drog det kortaste strået. Jag har ju aldrig riktigt gillat hennes låga toner då hon låter som Cher. Hennes röst gör sig bäst i de högre registren, men jag tycker att hon tyvärr har för mycket vibrato för det mesta. Jag tror att hon kommer att få en sångkarriär ändå, trots att hon blev utröstad.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen någon annan som påpekar Bergendahls fruktansvärda vibrato. Att juryn missade det igår är horribelt. Hon kan verkligen inte hålla en ton. Over the rainbow precis som Stad i ljus blev verkligen dödade av vibratodjungeln.