måndag 27 oktober 2008

Utmaning

Har fått en utmaning från Baronessan. Reglerna är följande:
• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
• Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag lyssnar på Morgan och Christer i P3 (egentligen för gammal).
2. Jag nynnar alltid på någon låt, jag kan inte vara tyst.
3. Jag hatar när folk blandar ost och kaviar på samma macka.
4. Jag blir nervös av jazzmusik.
5. Jag är hopplös på att komma ihåg att vattna blommorna.
6. Jag hinner sällan svara i mobiltelefonen för jag har den aldrig i närheten.
7. Jag måste ha ett glas vatten bredvid sängen ifall jag vaknar och är törstig.

Detta skickar jag vidare till det är bara saker man ser, mitt asociala jag, Jennie Ottosson, Ever and a Day - Because perfection is overrated, hanna-mia – fast i USA, Magdalenas & Co, Ljudet av ett hårdrockshjärta

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

Magdalena and Co in US sa...

Hejsan!
Mission completed ;)

Magdalena and Co in US sa...

Förresten är det gott med kaviar och ost, så det så :)