tisdag 21 oktober 2008

När är håret huvudsaken?


Det var värst vad det skrivs mycket om hår i dag. Någon får skägg av p-staven och några vill inte ha hår där nere. Andra tycker att hår är naturligt och att bör vara kvar. Jag antar att vi har fått hår av någon anledning och det är väl inget konstigt med det. Sedan kan man ju hjälpa naturen lite på traven genom att t ex ta bort håren på hakan och överläppen som man inte vill ha där, eller mer drastiskt raka bort det både här och där. Jag tycker varken det ena eller det andra är rätt, eller fel, låt var och en göra som de vill så blir det nog bra. Det är väl inget man behöver diskutera offentligt, för det tillhör väl det mest privata i alla fall.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vet inte hur du har det med håren (och bryr mig verkligen inte), men själv är jag singel "and looking for someone special", och som en av de där 6 procenten som inte rakar sig så stämmer det verkligen inte att "alla får göra som de vill". I teorin kanske, men inte i praktiken! I'm a freak och får leva med skräcken att få en kommentar som "öh, hår? Har jag aldrig sett förr... Vad äckligt!"

/Shazzee

Baronessan sa...

Snygg kille! Han ser välklädd ut...

Anonym sa...

Jag gillar rejält ludna håriga tjejer. Särskilt svarthåriga vader,lår, håriga armar. Ju mer dess bättre. Shazzee,dig vill jag träffa. Var är du ?

David