lördag 14 februari 2009

Romantisk middag


Efter en romantisk middag med lasagne och levande ljus på alla hjärtans dag var det dags för mig att låtsas att jag tyckte om att se melodifestivalen. Jag var tvungen att genomlida hela låten som framfördes av Lili & Susie. De ser väl ut och låter likadant som de gjorde sist de höll på och gapade.


Sedan när det var dags för min favorit Lasse Lindh blev jag tyvärr lite besviken. Framträdandet var inte så bra, jag bara satt och undrade varför han var tvungen att vara som en hoppjerka när han sjöng.
"Låten låter som alla hans låtar", sa K. Och det är väl det som är tjusningen med Lasse Lindh, han är trygg och man vet hur han låter. Men inte trodde jag han skulle se ut som om han var med i Friskis & Svettis. Lasse är nog bäst när man bara lyssnar på honom. Usch, nu är jag elak, men så är det nog.

Hur som helst så var det slemmot Måns Zelmerlöw ,och H.E.A.T, en frisk fläkt i schlagerträsket, som tydligen gick vidare. Eftersom jag slutade titta när Lasse Lindh hade sjungit har jag inte så stor koll.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hejjade på lasse även om han hoppade som en galning