onsdag 18 februari 2009

Nytt plut


Äntligen en människa som behövde större läppar, och som förmodligen har förstorat dem. Lindsey Lohan har gjort det och faktiskt tycker jag hon blev snyggare med större plut. Jag har aldrig förstått varför alla karlar tycker att hon är så himla snygg, men nu är jag faktiskt benägen att hålla med. Hennes läppar var ju näst intill obefintliga förut. Egentligen är jag helt emot att hålla på och spruta in allt möjligt både här och där, men jag ser fördelarna i det här fallet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag tycker att det ser roligt ut.
Ankläpp liksom.
Nä, det blir sällan bra det där..

Jah Hollis sa...

I mitt tycke finns det ingen anledning till sådana här manipulationer av den egna kroppen. Men så länge det finns folk med för mycket pengar finns det alltid någon som är beredd att ta rejält betalt.
Varför inte acceptera att man är den man är?