söndag 22 februari 2009

Fototriss - Fel sak på fel plats

Veckans fototriss var lite svår om man inte tar nya bilder. Men om man kan kalla Wille för en sak så är han definitivt på fel plats ibland.


Tvålen i kylskåpet. Det värsta var att den stått där ett par dagar utan att vi märkte det.


Katten ska definitivt inte vara på diskbänken när man skär kött. Han är i alla fall väldigt intresserad.


En tom papperskasse är alltid skön att slinka in och lägga sig i.

Fler bilder med fel sak på fel plats finns på Fototriss.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Mina katter tycker inte att katten är på fel plats. ;)

sinneskatten sa...

I bland hittar man en del underliga saker i kylskåpet, undrar just vem som ställer dit det?

annalarssonphotography sa...

*ler* Mitten bilden känns igen! Den blir min favorit!
Katterna själva tycker ALDRIG att de är på fel plats dock ;)

Ha en fin söndag och kika gärna in till mig!

Annika sa...

Ännu en jädrans katt på fel plats :o) Dom e ju hopplösa dom små liven. Dom har verkligen förmågan att alltid vara på fel plats. Är nog därför jag inte har katter längre :o) Orkade inte med att plocka upp flera krukskärvor och jord från golvet :o)
Ciao Annika

Synnøve. sa...

Kan väl erkänna att jag ställde in kaffetermosen i kylen efter att jag tog påtår häromdagen. Sen när jag inte hittade kannan så letade jag ihjäl mig.
Inte förren jag skull ta lite kallt vatten från kylen fann jag den.
Inte bara hos er man är snurrig kan jag säga.
Men tvålen till trots.
Det blir de två bilderna på katten.
Kram synne.

Susanne Lindén sa...

fina och roliga bilder på temat! Kattbilderna blir mina favoriter.

Anonym sa...

Hahaha tvålen var ju bara för härlig :)

Anonym sa...

Härliga bilder, jag tycker 3an vinner.
Ha en skön kväll. Kram Birgitta

Anonym sa...

Roliga bilder, men tvålen var för härlig, den blir min favorit

Jah Hollis sa...

Har någon möjligen varit lite tankspridd vid placeringen av tvålen? :-)

Anonym sa...

Fina bilder :)