En blogg om nöje och missnöje, stort och smått, svart och vitt, rosenskimrande och grådaskig vardag...
onsdag 25 februari 2009
Pang i bygget
Eller i ryggen menar jag. Mycket olämpligt har K just fått ryggskott. Så målningen av taket får väl vänta ett par dagar. Vi har i alla fall fått på pappen på golvet. Alltid något. Det går inte fort, men det går långsamt.
Jag skriver om allt, inget är för litet eller för stort. Dessutom har jag börjat mobilblogga, så ibland blir det lite kortare inlägg.
Jag älskar också att fotografera och vill gärna visa en del av mina bilder. Jag tittar ofta på omvärlden ur ett konstnärligt perspektiv och eftersom jag inte kan måla så får kameran bli mitt redskap.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar