tisdag 13 maj 2008

Vad är det fråga om?


Ibland har jag tur när jag tänker, men oftast funderar jag bara över konstiga saker. Det är liksom ganska tomt i huvudet efter en hel dag på jobbet med olika röster i öronen, en del pratar bra och går att höra vad de säger, medan en del svamlar om allt möjligt och man får nästan gissa sig till vad de menar. Alltså, jag är inte helt knäpp och jag hör inte röster som inte finns, utan det är riktiga röster som dikterar vad jag ska skriva. När jag skriver här blir det ju vad jag bestämmer att det ska stå och det är en jäkla skillnad.

Vad jag undrar nu över är vad folk i allmänhet verkar vilja läsa om när de mest sökta termerna just nu är:

1. sexnovell 2. sanna bråding 3. sex 4. sexblogg 5. swingers 6. blondinbella 7. amanda jensen 8. carolina gynning

Är det mest män som söker bloggämnen på Bloggportalen? Eller är det sexdårar? Eller är folk i allmänhet verkligen så sexfixerade? Eller så intresserade av vad som står om kvinnor som har åkt fast för knarkaffärer, beskriver sitt överklassliv, har gett ut en ny platta eller bara är så otroligt blondinointelligenta?

Jag bara undrar...

1 kommentar:

Jenston sa...

Det är internet.