söndag 25 maj 2008

Är det bara jag?


Är det bara jag som tycker att Björn Gustafsson inte är rolig?
Jag har aldrig förstått hur Björn Gustafsson kunnat bli så populär. I och för sig har jag ju inte sett den svenska melodifestivalen där han tydligen medverkade, men det lilla annars jag sett av honom har inte imponerat på mig. I går kväll måste hela Europa sett ut som frågetecken när Björn Gustafsson skulle avge de svenska rösterna. Jag måste säga att jag tyckte det var skämmigt och jag förstår fortfarande inte vad som var roligt egentligen. Men tydligen har han den sortens humor som jag saknar, och det är kanske därför jag inte förstår hur han kan vara så populär. Jag tycker han påminner om mina killklasskompisar när vi gick på högstadiet, antingen skrattade de åt sina egna skämt som ingen annan förstod, eller så hade de någon bokstavsstörning och visste inte hur man skämtade utan det blev bara alltför improviserat och plumpt och alla andra såg ut som frågetecken och skämdes å deras vägnar.

För övrigt tyckte jag att Charlotte Perrellis placering är klart godkänd, hon gjorde ett superdåligt framträdande och borde heller inte ha kommit på en bättre placering.

4 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Nej, jag tycker heller inte han är rolig. Och hans insats i Finalen i går satte väl ännu en Die Dumme Schweden-stämpel på oss.

Nelli sa...

jag tycker inte heller han är rolig. :/

Karolin sa...

Ja det är bara du

Niclas sa...

prata aldrig skit om Björn G... det bästa som hänt sverige på länge.... /Niclas