söndag 25 maj 2008

Snygga spiror

Några snygga spiror har jag aldrig haft och kommer aldrig att få och jag undrar om jag någonsin kommer att ha kjol eller shorts denna sommar. Mina ben ser ut som jag gått genom taggtråd ungefär. Jag har fått hur många myggbett som helst som kliat något så fruktansvärt, så jag har stora sår på hela underbenen. K säger att det inte är myggbett utan bett från kattloppor, men jag tror att han luras. Jag skulle i alla fall inte sätta på mig något kortkort som avslöjade mina sönderkliade ben i dag för det är inte snyggt med stora sårskorpor.

Däremot såg jag bilder i dag på kändisar i kortkort och man kan där rösta på vem som har snyggast spiror. De behöver i alla fall inte skämmas för sina ben. Jag tycker att Heidi Klum har snyggast spiror för hennes knän är inte så knotiga. Men vem orkar bry sig egentligen om vem som har snyggast ben?

"Om en man säger till en kvinna att hon är vacker, har hon överseende med de flesta av hans övriga lögner." (Okänd)

Inga kommentarer: