fredag 16 maj 2008

Ska det låta så?


Jag gillar Peter Settman jättemycket. Han är rolig, trevlig och underhållande på alla sätt, men jag har tröttnat på "Så ska det låta" för de medverkande som ska sjunga är så trista och tråkiga och inte alla är så särdeles bra på att sjunga heller. I kväll sändes säsongens sista program och tittarna är färre än någonsin, men tydligen planerar man att programmet ska komma tillbaka. Ja, jag tittar ju hellre på Peter Settman i "Så ska det låta" än på det dansbandsprogram han ska vara programledare i och som kommer till hösten. Det ska heta ”Sveriges bästa dansband 2008” (bara namnet ger mig kalla kårar nerför ryggraden) och där ska tittarna rösta fram det bästa dansbandet. Kan det bli värre? Jag hatar verkligen dansbandsmusik och jag tänker inte titta på det programmet, även om jag så fick en miljon kronor.

Inga kommentarer: