måndag 22 december 2008

Städa är fortfarande tråkigt



Jag har faktiskt lite svårt att föreställa mig Fredrik Reinfeldt när han ligger och knäskurar toaletten med slipsen hängande och släpande i såpvattnet eller när han dansar runt med dammsugaren till hög musik. Visserligen tycker jag precis som statsministern också om när det rasslar i rören när jag dammsuger för då vet jag ju att städningen inte varit förgäves, men när han säger att man måste ha rätt utrustning, hink och så här, då undrar jag om detta är på allvar.

Jag menar, vem plockar ur disken ur diskmaskinen och diskar för hand i stället?

Till sist erkänner har ju också att de har städhjälp, så sorry Fredrik, jag går inte på att du skulle vara värsta städfreaket.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror du han har slipsen på?

Hanna sa...

Det tror i alla fall jag han har, när han och Filippa rockar loss med städtrasorna!