måndag 22 december 2008

Jag svär så det osar


Ja, efter denna dag på jobbet kan jag bara säga:
Fy fan i helvete vilken jävla dag.
Det finns verkligen inga andra ord att beskriva den.

Trots att jag satt och knaprade viol/lakritskarameller så det ekade i huvudet orkade jag knappt med åtta timmars konstant skrivande. Ögonen sved och axlarna satt uppe vid öronen, orden snurrade runt i skallen och skrivaren osade varmt. Och ska man tro detta så hjälper det inte att käka godis heller. Fast jag tycker ju att ungarna alltid har blivit mer aktiva när det fått lite snask i magen. Snask sa alltid min mamma, låter lite som snusk och det är det väl. Snuskigt med godis alltså.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja, de här dgr före jul brukar ju inte direkt vara upplyftande och lätta. Den stora fråga man ställer sig under dagen är om man ska överleva. Vi får hoppas att morgondagen blir bättre..Och sedan får du ha en riktigt god jul med stora familjen.

Bitten sa...

De som inte var lediga var sjuka i dag. Utom jag och några andra förstås. Förbannade slavgöra!

Anonym sa...

jag hörde att hanna behövde gå in och jobba. jag hoppas att ni andra klarar er från vinterkräk, kanske de andra fått det från annat håll. några fall på avd ännu?

Bitten sa...

Jo, nån pat faktiskt.
Tack för det fina kortet. God Jul!

Anonym sa...

Tack själv, jag blev väldigt glad över ert kort - du vet ju att jag gillar julkort!

Hoppas ni får en vinterkräkfri jul! Ha en så bra jul ihop med familjen nu! Kram K