onsdag 3 december 2008

Nu börjar det hända saker


Äntligen, säger jag. Äntligen börjar det ta fart och hända ett och annat i "Bonde söker fru." Några pussades till och med. Undrar om de pussas för att de vill och är lite kära, eller om det känner att de måste hända något? Jag tycker att de borde veta vid det här laget om det finns några känslor som är värda att satsa på. Om det pirrar i maggropen eller om det inte känns det minsta. Jag tror att jag redan längtar efter nästa avsnitt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Karolin sa...

Jag orkade titta på två program, jag försökte verkligen för att hänga med i diskussionerna kring fikabordet men jag kunde verkligen bara inte se på programmet. Men det är väl bra att det börjar hända ngt. Det verkar ju inte ha hänt så mkt annars i programmets gång.

Anonym sa...

håller med! ha en bra dag!

Le Loup sa...

Vet du, jag satt och såg det programmet med och reagerade på den här kvinnan som pussades med skåne-bonden. Hon sa att hon hade som strategi att inte prata så mycket och jag blev fundersam...
Vad hände med den gamla goda idén att vara sig själv och se om inte det räcker? Och ja, nog sjutton borde man veta om rätt känslor finns eller inte...