onsdag 13 oktober 2010

Ordlös Onsdag - Harmoni



Se fler bilder här.

10 kommentarer:

Ann-Mari sa...

En harmonisk bild på en idyllisk plats! Jättefin tolkning!
Ha en fin onsdag,
Ann-Mari

Maria G sa...

Vilken underbar höstbild! Sååå fin!
Ha en bra dag!

Maria sa...

Så snygg bild! Vackra harmoniska färger:)
Kramar Maria

Lotta sa...

Här skulle jag kunna tänka mig att sitta uppe på kullen och njuta av utsikten.
Härliga sköna höstfärger.
Kramizzzzz

Milla sa...

Din bild är så vacker! Det ser nästan ut som en målning!

Erik "Semlan" sa...

Jag blev genast nyfiken. Skulle vilja ta mig upp på kullen och kika ut över vad som finns på andra sidan. Snyggt foto med fina färger, finns helt klart en harmoni i fotot.

Anni sa...

Fast jag tycker att ditt foto är fyllt av spänning - blir nyfiken precis som Semlan...

Tove sa...

Vackra färger i din bild! Lugnt och harmoniskt!

Tove sa...

Vacker bild med fina färger!

Lisa sa...

Så fin din bild är. Harmoniskt böljande med sina vackra färger.