måndag 25 oktober 2010

Lite luddig

I dag är det en sån där dag när jag helst velat ligga kvar i sängen. Typiskt, eftersom jag haft tre dagar på mig att vila upp mig och då känt mig förhållandevis pigg, och så blir den dagen jag ska till jobbet rena plågan. Jag ville verkligen inte slänga benen över sängkanten, men magen tvingade mig att fly till toan. Eftersom jag inte kan ta Naproxen för att magen gör ont är Alvedon enda värktabletten jag har för tillfället. Just nu känner jag mig nästan svimfärdig, men det är väl säkert bara inbillning. Det är bara att ta nya tag. Inget kan däcka en kämpe.

Annars kanske jag blir liggande och pilllar mig i naveln. Samlar lite ludd i burkar. För det är ju normalt.

Graham Barker har samlat navelludd de senaste 26 åren.
Hittills har han fått ihop 22,1 gram.
För det skrivs han nu in i Guinness rekordbok.


Foto: Solent News & Photo Agency

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

1 kommentar:

Sus sa...

Men varför i hela världen sparar han på det?!