lördag 4 april 2009

Wadköpingstur


I dag tog vi en tur förbi Wadköping i det vackra vårvädret. Det blåste fortfarande lite kallt på förmiddagen, men i solen var det fantastiskt varmt. Eftersom jag verkligen inte är bra i mitt ben, så var det lite besvärligt att ta sig fram på kullerstenarna, men jag kämpade på tappert. Men det var ingen mening att ta en shoppingrunda på stan som vi hade tänkt, utan efter att ha handlat lite grillkol till kvällens grillning åkte vi hem, och jag slog mig ner i en stol på altanen och riktigt njöt av den första riktigt riktiga vårdagen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Johanna sa...

later skont med grillning :) vi grillade forra helgen pa sondagen for det klarnade upp och blev hur fint som helst pa eftermiddagen. den har helgen verkar det tyvarr inte bli lika fint vader :(
hoppas du blir battre i benet snart ocksa!

Marie sa...

Härligt med årets första grill. Tänk så gott det smakar varje år.
Ser ut som om ni hade en fin vårdag. Här var temperaturen uppe i 16 i skuggan och i solen var det sommar :-)

Erik "Semlan" sa...

Kul att se en vårbild från Wadköping. Min grabb var med och renoverade ett av trähusen förra året. Rolig praktik tyckte han. Gillar att ta promenader i detta "hus-Skansen" och från centrum är promenaden dit längs Svartån härlig!