söndag 12 april 2009

Jag rockade


Jag gjorde ett litet test (kanske inte helt seriöst test) hur mycket jag vet om Örebro. Även om jag inte är född här i staden utan i en järnvägsknut söderut så vet jag tydligen en hel del. Jag har ju bott här i 30 år. Ändå kännner jag mig inte som örebroare, det är ju konstigt.

Resultat
Du fick 28 poäng.
Du är antingen född örebroare eller har någon sorts besatthet av Örebro. Du rockade testet och har en tendens att komma ihåg allt du hör och läser även om du inte alltid borde. Du har till och med köpt en bok om Svampens historia.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag fick 33 poäng. Så jag är tydligen också besatt av Örebro!
:-)

Della sa...

Grattis!
Det är inte någon idé att jag ens provar på testet. Men jag har nog stannat till i Örebro någon gång.