tisdag 21 april 2009

Det går lika bra med knäckebröd

Alla i publiken verkade inte vara roade av "Knäckebrödsdansen", man ser i klippet att skrattet sitter långt inne och det blir lite pinsamt för en del. Jag har svårt att hålla mig för skratt för de är ju så tafatta. Jag såg inte programmet i fredags, men har ju hört talas om galningarna som dansade. Jag tycker att det var väldigt modigt av killarna och de verkade ju i alla fall vara helt nyktra och rediga. Knäckebrödsdansarna har också blivit uppmärksammade av den världskände kändisbloggaren Perez Hilton i USA. Han har ett videoklipp på sin blogg och har fått hundratals kommentarer och killarna kan ju bara bocka och tacka för uppmärksamheten. Kanske är det lite svårt att utveckla dansen, de har ju i princip redan visat allt.

Alla minns väl när Bosse Larsson, Sven Melander och Lasse Åberg, tror jag det var, dansade ballongdansen för en massa år sedan. Det blev ju ännu roligare för att de var så allvarliga när de dansade och visade i princip hela härligheten för svenska folket. Ballonger eller knäckebröd spelar ingen roll, det är svårt att låta bli att dra på smilbanden.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

karro sa...

vi skrattade så vi grät härhemma och killarna dansade knäckebrödsdans en lång stund därefter.

Bitten sa...

Precis vår humor va?