fredag 3 april 2009

Fredagsfoto - Glitter och glamour



Jag kan konstatera en sak - det är inte mycket glitter och glamour i mitt liv! Det finns absolut inga glitter-och-glamourbilder i mitt bildarkiv heller. Men en bild som passar in på temat är i alla fall den här. För några timmar fick dessa unga damer uppleva lite glitter och glamour på studenbalen. Visserligen var inte balen på slottet, men närapå.

Här kan du hitta fler glittrande bilder.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

9 kommentarer:

sinneskatten sa...

Minnena böljar över mig när jag ser din bild!
just där har jag också stått och gråtit en skvätt över hur fina ungdomarna är.

Marie sa...

Åh så otroligt fina de var. Vilket minne!Om än ingen bal på slottet, men prinsar fanns det säkert gott om ;-) Önskar dig en fin fredag. Kram från Stockholm.

Sarah sa...

Åh nu får du mig att minnas min studentbal... Där var det mkt glitter och glamour! Fint foto ;O)

Hedwig sa...

Men vi kan ju låtsas att de söta "prinsessorna" var på väg till balen på slottet - tjusigt värre i alal fall.

annalarssonphotography sa...

Tjusigt!

Fina tjejer på väg ut i livet!
Ha en fin fredag!
Kram från Anna

åsa sa...

Jag upptäckte precis samma sak. Inte en enda bild med glitter och glamour. Alla glitter och glamourbilder jag har är pre digitalkameran...
hua hua man börjar nog bli gammal
Härlig bild du visar
trevlig helg!

Lottam - Fotorutan sa...

Fint foto på tjejerna. Inte många i dagens tillvaro som kan ha glitter och glamour omkring sig.
Ha en trevlig helg!

Amanda sa...

Jättevackra tjejer på sin studentbal. De lyser om dem. /Amanda

Fotsteg i Rabatten sa...

Ja, det var väl lite glamour i alla fall. :)