En blogg om nöje och missnöje, stort och smått, svart och vitt, rosenskimrande och grådaskig vardag...
måndag 13 april 2009
Att skiljas är att dö en smula
Det är jobbigt efter flera dagars samvaro när barnen åker hem till sitt igen. Men det är väl nåt vi får lära oss leva med, K och jag. Samtidigt är vi ju naturligtvis glada att de klarar sig så bra, utan oss. Och vi har ju den busige katten.
Hoppas din påsk varit fin. Har ju inte kommit dithän än eftersom "lilla" F "bara" är 12 på väg att bli 13, men jag kan ana känslan. Dubbelbottnad. Kram och ha en fin vecka.
Jag skriver om allt, inget är för litet eller för stort. Dessutom har jag börjat mobilblogga, så ibland blir det lite kortare inlägg.
Jag älskar också att fotografera och vill gärna visa en del av mina bilder. Jag tittar ofta på omvärlden ur ett konstnärligt perspektiv och eftersom jag inte kan måla så får kameran bli mitt redskap.
3 kommentarer:
Hoppas din påsk varit fin. Har ju inte kommit dithän än eftersom "lilla" F "bara" är 12 på väg att bli 13, men jag kan ana känslan. Dubbelbottnad. Kram och ha en fin vecka.
Svar:
Tack så mycket!
Vilken söt liten katt du har!
//Dennis
Jag kan förstå den känslan, både lite ledset och glatt samtidigt..
Och, jag ser att Wille definitivt inte lider av svindel. :)
Skicka en kommentar