tisdag 7 april 2009

Nästan som julafton


I dag känns det nästan som julafton. Jag har fått tillbaka min kära vän, min kamera som varit en sväng till USA på lagning. Den kom i ett paket och jag blev så himla glad. Eftersom den gick sönder efter knappt ett år och var köpt där borta så tog Jo med sig den dit efter jul, när hon åkte tillbaka, för att fixa den på garantin. Och nu har jag alltså fått tillbaka den. Yes!

Det är bara ett problem. Vi kommer inte ihåg var vi la minneskortet, men det finns ju nya att köpa, förstås.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

Marie sa...

Härligt att få tillbaka "kompisen" ;-)
Ja minneskortet ja, ibland undrar jag om minneskortet i min knopp är för fullt för det fastnar ingenting. Och så vitt jag vet kan man inte köpa nå´t nytt ;-) Ha en fin kväll.

Karin Berg sa...

Visst är det skönt att få tillbaka kameran? Min är inte bara trasig den är värdelös så jag ska köpa en ny så fort jag får råd :-)
Och jag ställer en fråga på min blogg som du gärna får svara på om du vill.