fredag 25 april 2008

Han går som Kalle Anka

Eftersom K var ute och gick i Moskva i går och inte hade världens bästa promenadskor på sig så har han jätteont i fötterna i dag. Han har fått blåsor på hälarna och lider verkligen alla helvetes kval. Jag skrattar faktiskt åt honom mitt i allt elände för han låter som Kalle Anka när han går, för han går som om han skulle ha simfötter på sig. Mycket märklig gång, men har man ont så har man. I morgon ska vi nog åka och titta om vi inte kan få tag i nya skor, både han och jag behöver det. Mina skönaste och finaste skor bröt jag av klacken på häromdagen när jag skulle gå till bilen efter jobbet. Mycket snopet, men jag tror inte jag gav mer än 200 kr för dem så det var väl inte världens bästa kvalitet.

"Det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, du har inte en aning, aning
det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu."
(Petter)

Inga kommentarer: