måndag 14 april 2008

Cityakuten ska läggas ner


En av de mest populära serierna i världen, Cityakuten, som startade 1994 läggs nu ner. Just nu sänds säsong 14 i USA och den 15:e säsongen kommer att bli den sista. Det är min favoritserie och jag blir lite ledsen i ögat. I Cityakuten fick allas vår George Clooney sitt genombrott. Serien har fått 117 Emmynomineringar och vunnit hela 22 statyetter. Jag brukar inte följa serier så länge som jag följt denna, oftast tröttnar jag efter några få avsnitt, men Cityakuten blir jag aldrig trött på. Serien blir aldrig tråkig och det är väldigt stor variation på karaktärerna i denna sjukhusserie, ja den är helt enkelt bäst.

George Clooney tror förresten att hemligheten bakom hans popularitet bland kvinnor har med hans frisyr att göra. Jag tror inte att det hänger på håret, hela han är helt enkelt väldigt läcker.

Inga kommentarer: