onsdag 16 juli 2008

Jag är en latmask



I dag har jag inte gjort en enda nyttig sak, utan bara latat mig hela dagen i solen. Jag har äntligen läst ut den tredje boken i Millenniumserien, Luftslottet som sprängdes, av Stieg Larsson. Den var lite trög att ta sig igenom eftersom jag oftast är så trött på kvällarna när jag har tid att läsa, men nu har jag läst av och till i två dagar och blivit klar. Jag tycker att den första boken, Män som hatar kvinnor, klart var den bästa, men de andra två är också bra, nummer två i serien heter Flickan som lekte med elden. Jag kan varmt rekommendera böckerna i alla fall och de ger några timmars läsning och avkoppling. Nu ska jag ta itu med några av de böcker jag köpte på bokrean, vi får se vilken det blir. Jag har semester i drygt fyra veckor till så jag lär nog hinna läsa alla böckerna som ligger och väntar.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: