lördag 1 augusti 2009

Show me yours and I'll show you mine 25



Veckans tema är tvångstankar. Som man egentligen inte vill erkänna att man har.

Jag har en tvångtanke att jag måste bita i vindruvor när jag äter dem. Om jag stoppar in en hel vindruva i munnen ser jag framför mig hur jag sätter vindruvan i halsen, blir blå i ansiktet och kvävs. Det måste ha att göra med att min mamma alltid sa att jag skule vara försiktigt och inte sätta i halsen, och absolut inte ligga i sängen och äta.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag kollar gärna spisen en extra gång. är rädd för att lägenheten ska brinna ner om jag glömmer en platta på (vilket jag har råkat glömma ett par gånger, därav kollen)

Pennelina sa...

Jag bryter bitar av brödet när jag äter det, vet inte riktigt varför men jag gör det:-)

Ser gott ut det där. När druvorna får de där fläckarna är de som godast...

Kram från Pennelina

cat sa...

Klart man måste bita på druvorna! Något annat sätt är ju helt otänkbart.