måndag 3 augusti 2009

Madonnas armar


Bilder på Madonnas seniga och ådriga armar har fått en väldig uppmärksamhet. Faktiskt bryr sig fler om Madonnas armar än man kan tro. Nu säger hennes talesperson att bilderna inte är äkta utan de har blivit förvrängda i Photoshop eller något annat program och att Madonna absolut inte ser ut så i verkliga livet. Jag brukar också försvara mig med nåt liknande när jag ser bilder på mig själv. Jag har absolut inte dubbelhaka, hängbröst, stor mage och gigantisk häck. Det måste vara nåt konstigt redigeringsprogram som hoppar igång och gör så att jag inte ser ut som i verkliga livet. Just det.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är rolig du ; )/Anna S

Klimakteriehäxan sa...

Jag har samma bug i min dator. Förser mig också med hamsterpåsar. Ska vi kontakta Madonna och försöka få nån att avhjälpa felet????

Kvistlena sa...

Aha...ja jag undrade just vad det är för en figur som syns på bilderna som är tagna av mig. Jag VET ju att jag väger minst 10 kilo mindre :)