torsdag 20 augusti 2009

TorsdagsReflektion v 34



I tisdags var vi i vår huvudstad och passade då på att gå runt lite i Gamla stan. Det är roligt att strosa runt där och fotografera, alltid hittar man något nytt objekt. Men den här gången var det alldeles för mycket folk, och då menar jag turister. I och för sig är det också trevligt för en "lantis" som mig, men det kan bli lite irriterande när alla springer framför kameran precis hela tiden.

Se fler torsdagsreflektioner här.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

5 kommentarer:

Daniel sa...

Ju gunåde om man kommer före kameran! :)

Anette sa...

Gamla stan är mysig, men det är väl alltid mycket folk där! /Anette

Helena sa...

Gamla Stan är mysigt, men det var länge sedan jag var där nu. Det är ju ett väldigt populärt turistmål. :)

Anonym sa...

Gamla Stan är härligt att strosa i. Fast jag är nog så lantis att jag känner mig själv som turist.

sinneskatten sa...

Vi var där förra månaden och jösse vad folk det är i gamla stan, men mysigt är det.