lördag 22 augusti 2009

Helt usel kundtjänst


Den sämsta kundtjänsten har Canal Digital. De anser att det är kundens fel att de inte kan ta betalt med autogiro. Enligt dem är det ett fel på filöverföringen till banken eller nåt, och det kan väl knappast en kund rå för. Därför har vi fått fylla i godkännande av autogiro ett antal gånger. Canal Digital har inte kunnat dra några pengar, utan skickat fakturor. Vi har kollat med banken, och det är inte vårt fel, vi har gjort allt rätt, utan det är Canal Digital som inte klarar av sin uppgift. Deras kundtjänst vill att kunden ska lösa deras problem och lägga ner tid på ett antal telefonsamtal.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Den sämsta kundtjänsten eller är det frågan om bedrägeri? Har Ifyllt och postat ett antal autogiro medgivanden och har fått fakturor med ett faktureringsavgift på 35:- Deras förklaring är att det ej går att dra pengar från mitt konto, min bank säger att Canal Digital inte hanterar det rätt.
Känner mig blåst på ett antal fakturaavgifter!