fredag 7 november 2008

Dålig koll på omvärlden

Jag är inte ett dugg förvånad att Sarah Palin trodde att Afrika är ett land. I det stora landet verkar folk överlag ha väldigt dålig pejl på var andra länder ligger. Var det inte någon tjej som var med i amerikanska Idol som trodde att Europa också är ett land? Jag tycker mig har märkt att de flesta i USA bara vet vad som händer i deras närområde och inte har så mycket koll på övriga världen.

Just nu spelar K en musikvideo av Jenston som finns på rstvideo.com och jag börjar faktiskt gråta när jag hör Je:s röst. Hon sjunger så fint och det är en jättebra sång som ännu inte fått något namn. Je och ML har nu varit borta i snart två veckor nu och det dröjer ännu en vecka innan vi ses igen. Jag tror att K också längtar lite eftersom han spelar Je:s musik.



The song that never ends

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: