onsdag 22 oktober 2008

Trött, tröttare, tröttast


Jag blir trött bara jag tänker på dotterns liv. När hon inte jobbar flänger hon runt halva Sverige hela tiden. I går åkte hon och kompisen S tåg till H-berg och hälsade på farmor. Sedan var vi en sväng allihop till mormor och morfar och drack lite kaffe. I dag ska hon åka till Skara för att träffa en annan kompis och sova över där. På fredag jobbar hon och på lördag ska vi skjutsa henne med packning till hufvudstaden för hon och älsklingen ska ju åka till USA på måndag morgon. Puh!

Just nu har jag bara några oansenliga önskningar:
1. Ett varmt bad (fast jag har ju fortfarande inget badkar).
2. Någon som kliar mig på ryggen.
3: En skön säng att sova i.

Jag är verkligen trött.




Ännu tröttare blir jag när jag läser att Katrin Zytomierska ska får vara kvar som programledare för Idoleftersnacket i TV400. Undrar hur det ska gå? Jag har ju svårt att tro att hon kan lägga band på sig och uppträda som den 31-åring hon ändå är. Hon har nog inte direkt mognat i brådrasket, så detta blir nog en lång följetong.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer: