söndag 19 oktober 2008

Suck

Trots att jag hade lovat mig själv att inte ägna Katrin Zytomierska en tanke mer, kan jag nog inte hålla vad jag lovat. Jag tycker inte synd om henne som Fredrik Virtanen gör, tycker inte att hon lämnades till slakt likt ett lamm av TV4. Jag tror att TV4 inte visste att hon är en så ouppfostrad och ajälvupptagen människa, utan trodde nog att hon liksom alla andra empatiska och medkännande människor skulle kunna gå att ha i direktsändning i tv utan att vända upp och ner på allt vad vett och sans innebär. Jag tycker det var rätt att ge henne sparken, för att uppmärksamma att man inte kan bära sig åt hur som helst och säga vad man vill till och om människor offentligt. Jag tycker att världen är tillräckligt grym ändå, utan Katrin Zytomierska som i direktsändning säger elaka saker och som inte verkar bry sig ett dyft om personligt ansvar eller medkännande. Detta programledarjobb får väl ses som vilken provanställnings som helst, och Katrin lyckades helt enkelt inte behålla jobbet.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med!

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Jag håller med. Och jag har lösningen på det:

http://beiersdorfbloggen.blogspot.com/2008/10/katrin-zytomierkska-slut-som-artist.html

/Klaus