lördag 11 oktober 2008

Linda Rosing i Kanal 5


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Linda Rosing tycks nu behöva en ny man vid sin sida och Kanal 5 ska hjälpa henne att hitta drömprinsen i ett tv-program. Okej, hon kanske behöver en man, men måste hela Sverige vara engagerad i hennes jakt på en älskare? Hon kan väl ragga som alla andra, på krogen, på internet eller var fasen som helst. Hon lär väl inte ha svårt att fånga någon trånsjuk karl på egen hand.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

LordParzifal sa...

Underskatta inte karlar hehe

Om jag nu minns rätt (det här blir ett spännande minnesexperiment) så var det nån norrlandskrigsp*** som hon träffade i Big Brother och det är nog på den nivån hon får leta för efter två avsnitt sa hon inget nytt vad jag minns.
De är ju rätt lika, den andra var väl hon som hette Picasso, med ett sånt namn borde det vara rätt enkelt att bli halvkändis så var hon var innan vete han-med-treudden, Neptun alltså...
Den tredje som gick å vann över min idol norska raggarn hade väl vuxit upp på Jehovas Vittnen och börjat dricka vin som sjutton den dan hon fyllde 18 och då går det som det går, konstant hjärnsläpp. Naturligtvis störde jag mig på wannabemodellerna bland killarna också men det var lustigt att se att det är som ute i verkligheten i Big Brother att 5% är vettiga och det är anledningen till att jag aldrig fattat vad krogen är bra för. Där finns allt som borgar för en dålig kväll. Big Brother är som en krog i fängelset, eller var, för nu kommer det experimentet väl inte tillbaks men jag såg Robinson var på gång.
Hoppas det blir nån samesurvivorversion, släpp ner dom i Norrlandsskogen
på vintern med utrustning för att överleva och med läkarteam bredvid i skogen som de inte vet om
(om det skulle behövas...det är ju dåligt med guldkranar på toaletter ute i barrvärlden).
;)

Be well,
LordParzifal