lördag 3 oktober 2009

Tatuerad=märkt för livet


Aldrig förr har det väl varit så inne med tatueringar. Jag vet inte hur många program det finns på olika tv-kanaler som bara handlar om folk dom tatuerar sig. Själv har jag inga såna böjelser. Det spelar ingen roll hur mycket jag älskar mina barn, jag har ändå aldrig känt något behov att ha alla deras namn inristade i min kropp.  Det är oerhört tragiskt att man måste plåga sig själv och lägga ut massor med pengar för att visa att man är förälder. Jag tycker också att det är oerhört fult med tatueringar och kan för mitt liv inte förstå att de som har tatueringar själva tycker att de är snygga med stora blaffor på rygg eller bröst. Och det verkar ju som om inte en tatuering är nog. Har de en gång börjat så kan de liksom inte sluta. Undrar om de tycker att de är lika snygga när huden blir gammal och rynkig ...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

Suzan sa...

Jag har omkring 25-30 taturingar och jag tycker att det är jättesnyggt, däremot skulle jag aldrig skriva in barns namn på mig =)