måndag 26 oktober 2009

Bara för mycket bimbo



Jag brukar inte titta på Tinas cookalong. Jag såg första programmet och blev så stressad och stirrig så jag tänkte att jag hellre dör än ser ett program till med den takten. Fast i kväll kunde jag inte låta bli att titta, när jag hörde att Victoria Silvstedt skulle komma till Tina.

Victoria Silvstedt är bara för mycket. För mycket amerikansk brytning, för mycket läppar, hår, lösnaglar och smink, för mycket blondin och alltför mycket poser framför kameran.

Jag tycker i alla fall hon klarade sig bra i köket med tanke på att hon annars bara lagar te, kaffe och julmat, och bara gjort en och annan blåbärssmulpaj när hon var yngre. Jag bara undrar hur människan står ut att äta ute eller hämtmat varenda dag. Jag är i alla fall inte ett dugg avundsjuk.

Och jag tycker faktiskt att Tinas cookalong har blivit bättre. Inte så mycket blinkande ljus och hetsig musik som i första programmet. Det tackar jag för.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: