måndag 19 oktober 2009

Håll andan i duschen!



I går höll jag på att drunkna i duschen. Allvarligt. Jag vet inte hur det gick till, men helt plötsligt kändes det som om jag hade hela lungorna fulla med vatten och jag fick inte luft. Panik! Jag försökte verkligen andas, men det tog tvärstopp. Försökte lugna ner mig, och till slut lyckade jag hosta så pass att jag kunde dra ner lite luft i lungorna. Puh!  Efter denna skräckupplevelse får jag nog hädanefter duscha med cyklop och snorkel.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 kommentarer:

Sus sa...

Nää..va?
Du skojar?
Hur bar du dig åt??

Karro sa...

du har väl inte underbett?

Bitten sa...

Nej, jag har inte underbett, men jag böjde mig framåt och skulle tvåla in benen och då rann vattnet rakt in i näsan och jag andades in på samma gång. Seriöst, det var en nära-döden-upplevelse utan like.

Sus sa...

Men huvva...!

Anonym sa...

HEJ JAG HETER ADAM JAG ELSKAR DIG